Sulje

Ajankohtaista

02.11.2017
Parempaa asiakaspalvelua akateemisen työn tueksi

VAASAN YLIOPISTON JA CERTIAN YHTEISELLÄ KEHITYSPROJEKTILLA TAVOITELLAAN PAREMPAA ASIAKASPALVELUA AKATEEMISEN TYÖN TUEKSI

Hallinnon prosessien sujuvoittaminen, resurssien vapauttaminen ydintoiminnan käyttöön ja työn tehostaminen olivat Vaasan yliopiston tavoitteena, kun talousjohtaja Marko Ylimäki otti yhteyttä Certian toimitusjohtaja Ulla Laaloon yhteisen kehitysprojektin tiimoilta. Lähtölaukaus kehitysprojektille oli syntynyt jo aiemmin, kun yliopistossa tehtiin palveluorganisaation uudistusta niin sanotun PP-hankkeen (prosesseista palveluihin) hankkeen muodossa. Tuolloin jo tunnistettiin useita kehittämisalueita, mitä on nyt vuoden 2017 alusta alkaen lähdetty systemaattisesti viemään käytäntöön, sanoo Ylimäki. Haluamme kehittää palveluitamme enemmän lisäarvon tuottamiseen. Tutkijan pitää saada tutkia ja hallinnon rutiinien on hoiduttava yliopistopalveluiden toimesta. Prosesseista palveluihin hankkeessa kysyimme palveluiden käyttäjiltä kuinka toimintaamme on kehitettävä. Tällä polulla nyt kuljetaan – pyritään saamaan hallinnon aika enemmän asiakkaidemme käyttöön.

Merkittäviin muutoksiin ja uudistuksiin hallintoprosesseissa tähtäävä kehitysprojekti toteutettiin hyvässä yhteistyössä ja hienoin tuloksin vuoden 2017 alussa.

Lue lisää kehitysprojektista: Parempaa asiakaspalvelua akateemisen työn tueksi

Tilaa uutiskirje

Ajankohtaiset asiat talous- ja henkilöstöhallinnossa sekä Certian viimeisimät kuulumiset

Tilaa uutiskirje

Ota yhteyttä

Palvelupyynnöt Certialle tehdään Service Desk–
järjestelmän kautta osoitteessa:
https://portti.certia.fi

Vaasa: Silmukkatie 4, 65100 Vaasa
Joensuu: Länsikatu 15, 80110 Joensuu
Vantaa: Teknobulevardi 3-5, 01530 Vantaa
    
info@certia.fi