Sulje

Ajankohtaista

07.04.2015
Certia uudistaa Service Desk -järjestelmää

Certia uudistaa Service Desk -järjestelmää

Certia on aloittanut projektin Service Desk –järjestelmän päivittämiseksi paremmin asiakkaiden tarpeita vastaavaksi. Päivityksen tavoitteena on saada asiakkaille käyttäjäystävällinen, nykyaikainen ja helppo käyttöliittymä, jonka avulla voi ottaa yhteyttä Certiaan ja seurata omien palvelupyyntöjensä etenemistä. Päivityksellä pyritään myös parantamaan palvelupyyntöjen ja niiden määrien raportointia asiakkaan suuntaan.

Asiakkaan näkökulmasta ainoastaan käyttöliittymä uudistuu. Toimintatavat pysyvät ennallaan ja samat toiminnallisuudet ovat asiakkaiden käytettävissä myös päivityksen jälkeen. Päivitystyötä tehdään kevään aikana ja projektin edetessä asiakkaille tiedotetaan tarkemmin asiasta.

Tilaa uutiskirje

Ajankohtaiset asiat talous- ja henkilöstöhallinnossa sekä Certian viimeisimät kuulumiset

Tilaa uutiskirje

Ota yhteyttä

Palvelupyynnöt Certialle tehdään Service Desk–
järjestelmän kautta osoitteessa:
https://portti.certia.fi

Vaasa: Silmukkatie 4, 65100 Vaasa
Joensuu: Länsikatu 15, 80110 Joensuu
Vantaa: Teknobulevardi 3-5, 01530 Vantaa
    
info@certia.fi