Sulje

Asiakaspalvelu

Helppous ja huolettomuus tarkoittavat Certian asiakkaille helppoa yhteydenpitoa ja asiointia niitä tukevilla palvelukanavilla- ja malleilla.

Certia on asiakkailleen helppo ja huoleton ratkaisu. Certian asiantuntijat tavoittaa puhelimitse jokaisena arkipäivänä klo 8.00 – 16.00. Voit tarkistaa juuri sinun asiassasi palvelevan asiantuntijatiimin puhelinnumeron asiakaspalvelun yhteystiedoista.

Asiakaspalvelun yhteystiedot

Puhelinpäivystyksen lisäksi Certian asiantuntijapalvelut ovat asiakkaiden saatavilla asiakastukijärjestelmän kautta. Asiakastukijärjestelmän kautta jätetyt palvelupyynnöt ohjautuvat aina oikealle asiantuntijatiimille, mikä varmistaa asioiden nopean selvityksen ja vastauksen asiakkaalle. Palvelupyynnön Certiaan voit jättää palveluportaalin kautta. Palveluportaaliin kirjaudutaan oman yliopiston haka-tunnuksen avulla. Mikäli kirjautuminen ei onnistu, olethan yhteydessä oman yliopistosi IT-osastoon.

Siirry palveluportaaliin

Tilaa uutiskirje

Ajankohtaiset asiat talous- ja henkilöstöhallinnossa sekä Certian viimeisimät kuulumiset

Tilaa uutiskirje

Ota yhteyttä

Palvelupyynnöt Certialle tehdään Service Desk–
järjestelmän kautta osoitteessa:
https://portti.certia.fi

Vaasa: Silmukkatie 4, 65100 Vaasa
Joensuu: Länsikatu 15, 80110 Joensuu
Vantaa: Teknobulevardi 3-5, 01530 Vantaa
    
info@certia.fi