Sulje

Järjestelmien tuki- ja kehittämispalvelut

Osana järjestelmäpalveluita asiakkaan käytössä ovat Certian järjestelmiin liittyvät palvelut ylläpidosta jatkokehittämiseen. Järjestelmien käytössä asiakkaan tukena ovat Certian asiantuntijat aihealueittain sekä tekninen tukitiimi.

Certian tekninen tiimi huolehtii järjestelmän ylläpitopalveluista. Ylläpitopalveluilla taataan suurin mahdollisen käyttöprosentti ja virhetilanteissa mahdollisimman vähän häiriötä liiketoiminnalle. Ylläpitopalveluun kuuluu lisäksi myös liittymien hallinta sekä dokumentointi.

Tärkeä osa Certian järjestelmäpalveluita on kehittäminen. Certian järjestelmiä kehitetään jatkuvasti yhteistyössä asiakkaiden kanssa. Järjestelmiä kehitetään sekä uusien toiminnallisuuksien ja modulien käyttöönottoina että pienkehityksenä nykyisten järjestelmien toiminnallisuuksien muokkaamisena. Kehittämisprojektit alkavat asiakkaiden tarpeista tai toimintaympäristössä tapahtuvista muutoksista, ja asiakas on avainasiassa käyttöönotettavien ominaisuuksien määrittelemisessä juuri tarpeita vastaaviksi.

Järjestelmäpalvelut

Tilaa uutiskirje

Ajankohtaiset asiat talous- ja henkilöstöhallinnossa sekä Certian viimeisimät kuulumiset

Tilaa uutiskirje

Ota yhteyttä

Palvelupyynnöt Certialle tehdään Service Desk–
järjestelmän kautta osoitteessa:
https://portti.certia.fi

Vaasa: Silmukkatie 4, 65100 Vaasa
Joensuu: Rantakatu 23, 80100 Joensuu
    
info@certia.fi