Asiakaspalvelu

Certia on asiakkailleen helppo ja huoleton ratkaisu. Certian asiantuntijat tavoittaa puhelimitse jokaisena arkipäivänä klo 8.00 – 16.00. Voit tarkistaa juuri sinun asiassasi palvelevan asiantuntijatiimin puhelinnumeron asiakaspalvelun yhteystiedoista.

Helppous ja huolettomuus tarkoittavat Certian asiakkaille helppoa yhteydenpitoa ja asiointia niitä tukevilla palvelukanavilla- ja malleilla.

Asiakaspalvelun yhteystiedot

Puhelinpäivystyksen lisäksi Certian asiantuntijapalvelut ovat asiakkaiden saatavilla asiakastukijärjestelmän kautta. Asiakastukijärjestelmän kautta jätetyt palvelupyynnöt ohjautuvat aina oikealle asiantuntijatiimille, mikä varmistaa asioiden nopean selvityksen ja vastauksen asiakkaalle. Palvelupyynnön Certiaan voit jättää palveluportaalin kautta. Palveluportaaliin kirjaudutaan oman yliopiston haka-tunnuksen avulla. Mikäli kirjautuminen ei onnistu, olethan yhteydessä oman yliopistosi IT-osastoon.