Palvelutiimien yhteystiedot
Palvelupyynnöt Certialle tehdään Service Desk –järjestelmän kautta osoitteessa https://ovi.certia.fi/. Kirjaudu sisään oman korkeakoulusi haka-tunnuksilla. Voit myös lähettää sähköpostia palvelutiimin sähköpostiosoitteeseen, jolloin sähköpostistasi muodostuu automaattisesti palvelupyyntö Service Desk -järjestelmään.
Talouspalvelut, palveluaika 8–16:
Ostolaskut:
TAMK:
TAMKin ostolaskuja käsitellään Certian ostolaskutiimissä. Certian ostolaskutiimin tavoittaa ostolaskuihin liittyvissä asioissa Certian palvelukanavan kautta/ sähköpostilla tamk.osto@certia.fi/ puh. 040 300 2520 (palveluaika 8-16)
Myyntilaskut:
TAMK:
TAMKin perustoiminnan laskutus: tamk.myyntilaskutus@certia.fi
puh. 040 300 2583
TAMKin liiketoiminnan laskutus nykyiseen tapaan.
TAMK Matkapalvelut, palveluaika klo 8–16
TAMKin matkasuunnitelmat, matkalaskut ja kuluveloitukset käsitellään Certian matkapalvelutiimissä. Certian matkatiimin tavoittaa matkoihin liittyvissä asioissa Certian palvelukanavan kautta, sähköpostilla tamk.matkat@certia.fi tai puhelimitse, puh. 040-9232878
Palkkapalvelut, palveluaika 8-16:
Palkkapalvelut:
tamk.payroll@certia.fi
puh. 050 443 4223
Postiosoite: Korkeakoulunkatu 7, 33720 Tampere
Palkansaajien neuvontapalvelu palkkalaskelmaan liittyvissä kysymyksissä.
Palkansaajien palkkaa koskevat verokortit siirtyvät OmaVerosta sähköisesti palkanlaskentaan. Verokortin tulee olla muodostettuna OmaVerossa palkanmaksuaikataulun mukaisesti, jotta se ehtii halutusta maksupäivästä käyttöön.
Kirjanpito:
TAMK & TAU:
puh. 040 300 2591, kirjanpito@certia.fi