Palvelutiimien yhteystiedot

Palvelupyynnöt Certialle tehdään Service Desk –järjestelmän kautta osoitteessa https://ovi.certia.fi/. Kirjaudu sisään oman korkeakoulusi haka-tunnuksilla. Voit myös lähettää sähköpostia palvelutiimin sähköpostiosoitteeseen, jolloin sähköpostistasi muodostuu automaattisesti palvelupyyntö Service Desk -järjestelmään.

 

Talouspalvelut, palveluaika 8–16:

Ostolaskut:

TAMK:
TAMKin ostolaskuja käsitellään Certian ostolaskutiimissä. Certian ostolaskutiimin tavoittaa ostolaskuihin liittyvissä asioissa Certian palvelukanavan kautta/ sähköpostilla tamk.osto@certia.fi/ puh. 040 300 2520 (palveluaika 8-16)

 

Myyntilaskut:

TAMK:
TAMKin perustoiminnan laskutus: tamk.myyntilaskutus@certia.fi
puh. 040 300 2583
TAMKin liiketoiminnan laskutus nykyiseen tapaan.

 

Matkapalvelut:

TAMK:
TAMKin matkasuunnitelmat, matkalaskut ja kuluveloitukset käsitellään Certian matkapalvelutiimissä.
Ota ensisijaisesti yhteyttä Certian palvelukanavan kautta (https://certiaefectecloud.com/)
Sähköpostiosoite tamk.matkat@certia.fi
Kiireellisissä asioissa voit soittaa matkapalveluiden palveluasiantuntijallesi, jonka yhteystiedot löydät Intran yksikkösivuilta.

Palkkapalvelut, palveluaika 8-16:

Palkkapalvelut:
tamk.payroll@certia.fi
puh. 050 443 4223

Postiosoite: Korkeakoulunkatu 7, 33720 Tampere

Kirjanpito:

TAMK & TAU:
puh. 040 300 2591, kirjanpito@certia.fi

Tilaa uutiskirje