Certian organisaatio uudistui

Certian organisaatio uudistui 1.9.2019. Isot kehityshankkeet on nyt viety läpi ja uuden organisaation tavoitteena on varmistaa asiakkaiden laadukas palvelutuotanto taloushallinnossa, henkilöstöhallinnossa, niihin liittyvissä järjestelmäpalveluissa ja

Lue lisää

Laadunhallinta Certiassa

Certian laatua kehitetään ja seurataan monin eri tavoin. Asiakkaalle näkyvin keino on vuosittaiset asiakastyytyväisyyskyselyt. Lisäksi asiakkaat saavat vuosittain käyttöönsä ulkopuolisen asiantuntijan tekemän auditointiraportin, joka on

Lue lisää

Ohjelmistorobotiikan käyttö laajenee

Parhaita ohjelmistorobotiikan käyttökohteita ovat rutiininomaiset työläät ja toistuvat työtehtävät. Certia hyödyntää ohjelmistorobotiikkaa tällä hetkellä maksuajoihin ja niiden arkistointiin, toimittajien ja asiakkaiden perustietojen ylläpitoon ja ennakkoperintärekisterin

Lue lisää